Total Pageviews

Monday 15 April 2013

Apakah sebenarnyer makna sebuah cinta..?

assalammualaikum w.b.t .
terlebih dahulu ingin saya memanjatkan kesyukuran yng tak terhigga kepada ALLAH S.W.T kerana masih memberi peluang dan ruang untuk saya terus hidup di bumi bertuah ini dalam keadaan yng aman dan harmoni .

   hari nier saya nak berkongsi cerita skit tentang pengalaman mengenali cinta itu..saya ader kenal seorang bdx perempuan nier sejak dari bangku sekolah rendah lagi ... baru kenal jerx.. :) ..  mula II kita orang memang tak rapat sngt.... tapi after  
saya semangkin meningkat dewasa hubungan mula menjadi rapat . saya ngan keluarga dia pon dah tak ader masalah... wat lek ,wat tenang jerx kan.. :) ... 

    

   apabila umur saya mencecah 13 tahun dimana saya mula menjejakkan kaki ke alam sekolah menengah...saya dah mula menarus harapan ingin sngt menjadi lebih daripada seorang sahabat ... namun harapan saya hancur berderai setelah di pertengahan tahun tingkatan 1 dia telah mempunyai pasangan... tapi dia selalu story kt sya pasal pasangan dia... saya pon malas membantah dengar kan jerx lh...sebab syng punya pasal .. hik9... :) .. dia selalu menangis pasal lelaki....
tapi apabila sampai kerx tingkatan 2 pula dah ader abng angkt pulak...melepas lagi... dia memang syng gler kat abng angkt dia.. :)
tapi saya tetap tenang..
# wat lek , wat tenang # X)

No comments:

Post a Comment